انواع رگال لباس و کاربردهای آن
شنبه, ۱۵ آذر,۱۳۹۹

انواع رگال لباس و کاربردهای آن

انواع رگال لباس و کاربردهای آن

رگال‌های امروزی با قابلیت‌های متنوعی که دارند مانند: جمع شدن، چرخ دار بودن، یک ردیفی یا چند ردیفی، یافتن البسه و نگهداری از آن‌ها را راحت کرده‌اند.

کمد دیواری‌های خانه‌های امروزی از فضای چندانی برخوردار نیستند و همین امر، شیک و اتوکشیده ماندن لباس‌ها و حتی پیدا کردن البسه را دشوار کرده است. استفاده از انواع رگال لباس با توجه به فضای موجود و انتخاب مناسب‌ترین مدل رگال برای لباس‌ها، تا حد قابل توجهی مشکلات کمدهای کوچک را بر طرف می‌کند.

انواع رگال لباس

 رگال لباس در مدل‌های مختلفی تولید و روانه بازار می‌شوند که در اینجا به تعدادی از معروفترین رگال‌ها اشاره خواهد شد. عبارتند از:

رگال ثابت

رگال ثابت، بهترین نوع برای مصارف رگال خانگی یا محل کار است طوری که رگال خانگی ثابت به صورت غیر متحرک روی زمین جای می‌گیرد. تعدادی از این نوع رگال‌ها دارای چرخ هستند که در جا به جایی کمک شایانی به شما می‌کند.

رگال گردان

قطعا در فروشگاه‌ها رگال فروشگاهی گردان را مشاهده کرده‌اید که برای قرار گیری لباس در بوتیک‌ها استفاده می‌شود. رگال فروشگاهی دارای تعدادی شاخک همراه با گیره هستند که برای آویزان کردن تعداد لباس‌های زیاد از آن کاربرد دارد. حتی از رگال فروشگاهی می‌توان برای مصارف شخصی به عنوان رگال خانگی نیز بهره برد ولی نیاز به فضای کافی برای قرار گیری رگال فروشگاهی لازم است.

رگال دیواری

اگر محدودیت محیطی دارید و نیاز به رگال با اندازه کوچک و جمع و جورتر دارید، رگال دیواری گزینه مناسبی است که در همه محیط‌ها قابل استفاده است. نوع دیواری روی هر سطحی قابل نصب است ولی دقت کنید که همانند رگال فروشگاهی یا رگال خانگی ثابت، حجم قرار گیری لباس‌ها کمتر است.

رگال سقفی

طوری که از نام این نوع رگال‌ها پیداست، مانند یک لوستر به سقف وصل شده و از آن آویزان می‌شوند. رگال سقفی نیز در شکل‌ها ومدل‌های گوناگونی ساخته می‌شود از جمله این مدل‌ها: رگال سقفی میله‌ای، دایره‌ای و گلدانی است. طراحان همواره مدل‌های راحت‌تر و شیک‌تری را طراحی و وارد عرصه می‌نمایند که می‌توانید از طریق قفسه کرج دیدن نمائید.

رگال میله‌ای

همیشه بانوان خوش سلیقه دنبال محصولاتی هستند که به همین اندازه که کارایی و قیمت مناسبی داشته باشد، ظرافت و شیک نیز دیده شود. برای همین منظور می‌توانید از رگال میله‌ای بهره‌مند شوید از این نوع می‌توان به عنوان رگال خانگی، رگال فروشگاهی، رگال بوتیک نیز استفاده کرد. رگال میله‌ای نیز به دو حالت ایستاده و سقفی تولید می‌شود که بر حسب نیاز و محل قرار گیری می‌توانید از بین آن دو یکی را انتخاب نمائید.

در مدل‌های سقفی، همانند یک میله به سقف متصل می‌شود. فرق بین این دو نوع رگال، در ابعاد و اندازه میله‌ها است

رگال قوطی

این نوع رگال قابل استفاده در منازل و بوتیک‌ها است و چارچوبی شبیه به قوطی دارد که توسط میله‌های مستحکم آن می‌توانید رخت‌ها را بر آن بیاویزید. رگال قوطی به شکل عمودی و افقی بخاطرجا گیری مناسبی که دارد همواره در فروشگاه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

مزایای استفاده از رگال لباس

وزن سبک

جا لباسی کم جا

چند منظوره بودن رگال‌ها

دسترسی آسان و سریع به لباس

جلوگیری از چروک شدن لباس‌ها

در بوتیک‌ها باعث بهتر دیده شدن لباس می‌شود.

اجزای تشکیل دهنده رگال

در نوع‌های مختلف اجزای تشکیل دهنده رگال کمی فرق دارد ولی تا حدودی این اجزا در همه نوع‌ها یکی است.

چارچوب رگال

هر نوع رگال نیاز به یک پایه و چارچوب کلی دارد تا بتواند وزن لباس‌ها را تحمل کند و در عین حال وزن رگال کم باشد. میله‌هایی که در رگال‌ها استفاده می‌شوند دقیقا همین خصوصیات را دارند. با اینکه وزن لباس‌ها را تحمل می‌کنند در عین حال خم نیز نمی‌شوند.

دستک و گونیا

همانطور که در ابتدا توضیح داده شد، قطعات رگال‌ها بخاطر نوع آن، مختلف است. دستک برای نصب انواع طبقات روی دیوار، رگال mdf و ستون رگال مورد استفاده قرار می‌گیرد. به دلیل اینکه رگال‌ها سایزهای مختلفی دارند، دستک‌ها با سایزهای گوناگونی در فروشگاه قفسه کرج موجود هستند که برای طبقات از سایزهای 20 تا 40 سانتی متر مناسب هستند. دستک پایه طبقه ستون، دستک پایه طبقه دیواری، دستک پایه طبقه ریلی، تعدادی از محصولات دستک و گونیا در فروشگاه قفسه کرج است که با مراجعه به آن می‌توانید از قیمت و انواع آن اطلاع یابید.

شاخک رگال

برای آویزان کردن لباس‌های روی رگال نیاز به شاخک رگال است. شاخک رگال نیز نوع‌های مختلفی دارد. شاخک رگال در انواع دیواری پانچی، ریلی  و توری تولید می‌شود که با مراجعه به وب سایت قفسه رگال می‌توانید سفارش خرید نمائید. شاخک رگال از مفتوا با روکش آبکاری کروم نیکل ساخته می‌شود که در اکثرا بوتیک‌ها و فروشگاه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 خرید رگال لباس

لباس شیک باعث بیشتر شدن شخصیت فرد می‌شود. مهم نیست قیمت لباسی که دارید چقدر است ولی طول عمر آن بسیار مهم‌تر است. رگال خانگی و رگال فروشگاهی و... تا حد بسیار زیادی از به هم ریختگی و شلختگی خانه جلوگیری می کند. برای خرید رگال به وبسایت "قفسه کرج" (www.ghafasekaraj.com) مراجعه کنید و بر حسب نیاز خود، اقدام به خرید رگال لباس کنید تا لباس‌های شما همیشه شیک و بدون چروک باشد.  قفسه کرج از سال 1378 فعالیت خود را آغاز نموده و در زمینه تولید وعرضه تجهیزات فروشگاهی، اداری، بایگانی و انباری فعالیت مستمری است. خرید رگال ایستاده لباس با قیمت‌های استثنایی و مناسب از طریق فروشگاه آنلاین قفسه کرج امکان پذیر است. در این فروشگاه محصولات بعد از تولید به مصرف کننده می‌رسد، به طوری که تمامی واسطه‌ها از بین رفته و قیمت نیز برای مشتری ارزان تمام خواهد شد.

ثبت نظر