برسی قفسه های فروشگاهی
یکشنبه, ۰۵ مرداد,۱۳۹۹

برسی قفسه های فروشگاهی

قفسه فروشگاهی معمولا نما و ظاهر یک فروشگاه را تکمیل میکنند.و جلوه ای خاصی آن می بخشد. درذهن ما یک فروشگاه متشکل شده از تعداد زیادی قفسه های الوان که به ترتیب وطراحی خاص پشت همدیگر چیده شده اند که انبوهی از کالاها و محصولات متناسب بانیاز مشتریان روی آن چیده شده است.

قفسه های فروشگاهی سوپرمارکتها از جنس فولاد است و نکته مهم این است که قفسه فروشگاهی درمتریال های مرغوب و با کفییت تولید میشود.ازاهمیت وجود قفسه های فروشگاهی هرچه بگوییم کم است. چرا که قفسه های فروشگاهی نقش به سزایی در میزان فروش یک فروشگاه دارند. قفسه  فروشگاهی معمولا در تمام مراکز خرید مانند سوپرمارکتها. هایپرمارکتها. فروشگاهای موادغذایی و خواربار فروشی ها کاربر دارد. قفسه های فروشگاهی گونه ای ساخته شده اند که توانایی تغییر سایز را داشته باشند بطوریکه کاربرآن بتوانند مطابق با میل خود فاصله بین طبقات را کم وزیاد کنند.

معمولا متناسب با  نیازکاربر متریال متفاوت است. برفرض مثال قفسه های فروشگاهی که دارای مقاومت و استحکام کافی جهت نگهداری سنگین مانند برنج و حتی باکس های نوشیدنی و غیره

 نصب قفسه های فروشگاهی سهل و آسان است همانطورکه جمع کردن آسان قفسه های فروشگاهی از دیگر مزیتهای این محصول است.انعطاف پذیری قفسه های فروشگاهی از دیگر محاسن این محصول است.

ثبت نظر